10:12
Sara:Ha du snakka me Alex? Trur mi mao senda invites ut i dag for at folk ska komma. Da e nåken so snakka om å ha fest i gulehuset og mi vil jo at alle ska komma te oss!!
Gunnhild:Ja, men han e jo heller aldri heime.
Sara:Musikkfolka e jo på skulen 24/7. Mi finne han i kveld. Eg blir med.?
Klipp m Alex senere, da. Got it!?
I see what you did there ?
Eg sjøen ikkje den samtalen der, nåken som kan forklara den til meg??❤
Dei skal snakke m Alex i kveld, om å halde fest på torsdag.
Snakka ikkje ho med han i går då? ??
Peter hun snakket med i går 😉
Åja, blanda navn eg ???
Det var Peter
Skjønne*
Føyrst
eller hvordan var det nu?
hvad med katte med solbriller?
Oppdrag Alex ??
Fyttikatta dette blir så spennende. Kommer hun og Alex til å bli sammen?
Var Peter på klippet igår
Er det en gutte-Alex og en jente-Alex slik som i Skam?
Hvis du leser i «profiler» ser du at Alex er kort for Alexander ?
Hvis du leser i «profiler» ser du at Alex er kort for Alexander:)
Jeg har normalt null problemer med å lese dialekt men fyyy så slitsomt med «mao» «dao» «pao» osv.. ?
Altså.. for eit i-landsproblem… Er vel berre Sara som skriv det dao?
Er vel ikke et i-landsproblem når det er slitsomt å lese. Vil tro at det å lese er mye mer slitsomt for en befolkning i et underutviklet land pga dårligere leseferdigheter.
Dao e jo da finaste? Ein ekte sogning
Hvad skal man bytte ao ud med for at få nemmere ved at forstå, hvad der står?
å
Ao=å
Vi trenger klipp ….. nå