13 kommentarer

  1. Gymnaslektor S

    Høgkultur!

    11
  2. Heart eyes

    o.O jeg har utviklet et crush på Ivar allerede. Tok to klipp og en insta-video…

    29
    • Gunther

      JEG. OG.

      7
    • Ivar!

      Jeg og!!?

      5
  3. Haha

    Festen sin det! 😀 Håper endelig den gode stemningen får fortsette!!

    8
  4. Sjelevener

    Trur eg! ?

    4
  5. Emma Esther

    Ja, det begynte så godt.

    Men nå utarter det til en orgie av fyll, fanteri og seksuelle undertoner. Kan vi få litt oppbyggelig moralundervisning for ungdommen, takk!

    2
    • Love fiction

      Nei

      13
  6. Wow

    Må bare si jeg elsker designet på siden nå med disco lys og kiwi❤?

    10
  7. Wow

    Bare jeg som føler jeg har sett både Ivar og Luna før? Hvor??

    8
    • P

      Jeg tror Ivar sykle i første klipp og Gunnhild gikk nesten til Luna sin første skoledag.

      1
      • K

        Inte Ivar som cyklade, utan den där blonda killen

        2
  8. SK

    Nydelig avslutning på episoden. <3 <3

    5