13 kommentarer Gymnaslektor S 8 år Høgkultur! Heart eyes 8 år o.O jeg har utviklet et crush på Ivar allerede. Tok to klipp og en insta-video… Gunther 8 år JEG. OG. Ivar! 8 år Jeg og!!? Haha 8 år Festen sin det! 😀 Håper endelig den gode stemningen får fortsette!! Sjelevener 8 år Trur eg! ? Emma Esther 8 år Ja, det begynte så godt. Men nå utarter det til en orgie av fyll, fanteri og seksuelle undertoner. Kan vi få litt oppbyggelig moralundervisning for ungdommen, takk! Love fiction 8 år Nei Wow 8 år Må bare si jeg elsker designet på siden nå med disco lys og kiwi❤? Wow 8 år Bare jeg som føler jeg har sett både Ivar og Luna før? Hvor?? P 8 år Jeg tror Ivar sykle i første klipp og Gunnhild gikk nesten til Luna sin første skoledag. K 8 år Inte Ivar som cyklade, utan den där blonda killen SK 8 år Nydelig avslutning på episoden. <3 <3
Emma Esther 8 år Ja, det begynte så godt. Men nå utarter det til en orgie av fyll, fanteri og seksuelle undertoner. Kan vi få litt oppbyggelig moralundervisning for ungdommen, takk!
Høgkultur!
o.O jeg har utviklet et crush på Ivar allerede. Tok to klipp og en insta-video…
JEG. OG.
Jeg og!!?
Festen sin det! 😀 Håper endelig den gode stemningen får fortsette!!
Trur eg! ?
Ja, det begynte så godt.
Men nå utarter det til en orgie av fyll, fanteri og seksuelle undertoner. Kan vi få litt oppbyggelig moralundervisning for ungdommen, takk!
Nei
Må bare si jeg elsker designet på siden nå med disco lys og kiwi❤?
Bare jeg som føler jeg har sett både Ivar og Luna før? Hvor??
Jeg tror Ivar sykle i første klipp og Gunnhild gikk nesten til Luna sin første skoledag.
Inte Ivar som cyklade, utan den där blonda killen
Nydelig avslutning på episoden. <3 <3