Gunnhild! Hei. Sorry seint svar. Eg bruka nesten ikkje messenger så har slått av notifications. Blir så mykje mas. Bruka snap: lunaoksnes
Gunnhild:
Ok.
47 kommentarer
?
Nå ble jeg glad og kan sove godt❤️
Omg
Mitt hjärta började slå så hårt, vågade nästan inte läsa det!
Kan vi se snappene de sender?
Jaja, da fikk vi hvertfall svar. Men hva med spørsmålet? ?
Hint
Va d et hint om at vi sku adde ho på snap?
Kanskje?
Tenkte det samme
Namn
Ja, det er nok det:) «Hun» adda meg tilbake nå. Men vet jo ikke, det kan bare være en fake bruker.
Anonym
Vi vil se snaps!
åhh
Okei, så nå har hun fått svar, men hva med å bare svare på det Gunnhild spør om? Lover ikke godt. Luna har lest spørsmålet. Kjenner igjen Gunnhilds «ok» så utrolig godt igjen
K
Samme her, føler hun prøver å slå tilbake med samme mynt ved å være litt avvisene tilbake fordi hun er såret eller skuffet. Uff, herregud håper alt ordner seg❤️
Luna hmm?
Luna kanske inte mår bra varje dag så hon kanske har sovit hela dagen och det är därför hon var uppe så sent den där natten? När Gunnhild följde efter henne i första klippet så verkade hon redan vara sen, såg trött ut och behövde gå ut och ta luft igen. Sedan kanske hon har sett Gunnhilds meddelande nu och vet inte hur hon ska förklara att hon inte svarat förräns nu utan att behöva berätta sanningen? Sara såg henne gå till skolan sent på kvällen, kanske för att öva i lugn och ro och ta igen det hon missat? Luna kanske är skoltrött eller deprimerad pga skolan eller någonting annat, och håller sig på avstånd från Gunnhild för att hon kommer för nära någon så får de reda på sanningen?
notater til gunnhild
snap?
okei.
men kva med spm mitt daaaaaaaaa
Q
Nå kommer sikkert Gunnhild til å leke hard to Get tilbake, også kommer Luna til å tro at G ikke liker henne likevel. Uff, dette er vanskelig ass
Legg up snapper på samme måte som meldinger
Var det et hint om at vi også skal legge henne til, at Luna poster ting på Snapchat? Kult at karakterene har så forskjellige sosiale medier, gøy å følge med på hva de gjør utenom episodene. Gunnhild burde hatt Twitter eller noe, hun sier så mye bra?
Molefunken
Einig! ?
Mie
Jeg tenkte det samme,så la henne til på snap. :)Håper hun poster noe der!
Håper vi får flere sosiale plattformer å følge karakterene på
Smart å legge ut snapnavn, kommer sikkert til å bli addet av hundrevis. Eller kanskje det var det som var meningen? ?
?
Luna legger til folk på snap i hvert fall??
?❤️?
Gunnhild! Hei.
????
Yey
Uuuuuuuuu
Lost me hvis det er enda et sted jeg må ha konto for å følge med.
Snap
Det finnes en gunnhildkvam på snap også, er det meningen at vi skal legge til begge?? I dont understand!??
K
Hadde vært utrolig gøy hvertfall, de kunne kanskje ha postet det her på siden hvis de sendte hverandre snapper. Ikke alle har Snapchat
@snap
Ja, håper de poster snappene! Men hadde vært gøy om man kunne ha mulighet til å følge de begge på snapchat også ?
Vet ikke
Tenk om det er feil Gunnhild, også får en intetanende person en hel hær av fans i innboksen?
Hahah
Hadde vært gøy??
Emily
I’ve been listening to Weak heart by Zara Larson on repeat the whole, thinking about Lovleg. Feel like the song describes Gunnhilds situation pretty good. Someone should make a edit about Lundhild with that song?❤️
Julie
Tror Gunnhild er lei seg nå, hun ville vanligvis ikke bare sagt OK. Tror hun kommer til å være like fraværende som Luna nå, får bare håpe at Luna forstår at hun er i ferd med å miste en fantastisk bra jente?️?❤️
Caroline
Men Gunnhild er en litt vanskelig nøtt å knekke, fordi det er ikke alltid hun svarer langt eller bruker emojis! Tror ikke hun nødvendigvis er lei seg, kanskje hun ikke vet helt hva hun skal si…❤️ Gunnhild er også veldig drømmende og «svevende», akkurat som meg, så jeg hadde sannsynligvis svart noe lignende selv, hvis jeg i det hele tatt hadde klarte å svare…
:)
jeg tror hun heller vil virke ikke desp og for mye
Caroline
Har lagt begge til, i håp om oppdatering! Er så spennende
?
Hvorfor er Lasse fortsatt med i karaktergalleriet? Tror dere han gjør comeback?
Vinterferien
Sarah skal tydeligvis bli med Gunnhild hjem på vinterferie, så kanskje noe skjer da..
...
Hadde vært gøy om Luna var med hjem i vinterferien også, da haddd de blitt nødt til å finne ut av hvor de står. Foreldrene vet jo hvem Sara er, men hvis G skal presentere Luna måtte hun ha sagt:
1. Dette er venninna mi
Eller
2. Dette er kjæresten min
Men man kan kanskje ikke skyndte slike ting, vi får smøre oss med tålmodighet og se hvordan det går. Er uansett bare glad for at Luna og Gundhild er i kontakt edru og at de kanskje er på vei til å begynne å møtes❤️??
H
Er der nogen, som har påpeget at månenytår faktisk er i gang i denne måned? Ved ikke, om det Også har noget at gøre med Luna..?
Ilz
Luna svarer ikke på spørsmålet med vilje. Spiller spill. Orker ikke sånne personer
N
Første opdatering på Lunas snap story ?
❣️
ELSK
Dali
Dalis maleri The persistence of memory. Rennende klokker. Vi som venter? Litt dyster/tomt landskap med tiden som holder på å renne ut i sanden? Og Luna som ligger der, venter? midt i bildet? Øyevipper på steinen.
Og hun la nettopp ut snap 🙂 Ser ut til at vi må følge med her.
Men hva med G? Er det hu som er Gunnhildkvam?
Snuppi
Luna legger ut på story ?❤
Dalis mästerverk
«De smältande klockorna sägs symbolisera tidens flykt medan man drömmer»
Vad har du i hjärtat, Luna? Vad är dina tankar? Flyr du något minne?
Lovleg ?
Lovleg er de beste på alt! Elsker at karakterene svarer på Instagram, har storys og at man kan legge dem til på snapchat/Facebook/instagram osv! Det føles så sykt ekte! Bra jobba P3 ??
Facebook
Har du lagt dem til på facebook også??
Lovleg ?
Jeg har prøvd, men godtar ikke der da! Hehe. Men de finnes ?
AAARRHHHHHHH!!!
Jeg har ikke en smartphone! ??????
Det trenger du ikke
Alt legges ut her;)))
Peter
Kan me ver så snill og ha ein sesong med Kristene Peter?❤
Susanne
Leser gamle kommentarer og koser meg? For en tid det var!
Nå ble jeg glad og kan sove godt❤️
Mitt hjärta började slå så hårt, vågade nästan inte läsa det!
Jaja, da fikk vi hvertfall svar. Men hva med spørsmålet? ?
Va d et hint om at vi sku adde ho på snap?
Tenkte det samme
Ja, det er nok det:) «Hun» adda meg tilbake nå. Men vet jo ikke, det kan bare være en fake bruker.
Vi vil se snaps!
Okei, så nå har hun fått svar, men hva med å bare svare på det Gunnhild spør om? Lover ikke godt. Luna har lest spørsmålet. Kjenner igjen Gunnhilds «ok» så utrolig godt igjen
Samme her, føler hun prøver å slå tilbake med samme mynt ved å være litt avvisene tilbake fordi hun er såret eller skuffet. Uff, herregud håper alt ordner seg❤️
Luna kanske inte mår bra varje dag så hon kanske har sovit hela dagen och det är därför hon var uppe så sent den där natten? När Gunnhild följde efter henne i första klippet så verkade hon redan vara sen, såg trött ut och behövde gå ut och ta luft igen. Sedan kanske hon har sett Gunnhilds meddelande nu och vet inte hur hon ska förklara att hon inte svarat förräns nu utan att behöva berätta sanningen? Sara såg henne gå till skolan sent på kvällen, kanske för att öva i lugn och ro och ta igen det hon missat? Luna kanske är skoltrött eller deprimerad pga skolan eller någonting annat, och håller sig på avstånd från Gunnhild för att hon kommer för nära någon så får de reda på sanningen?
snap?
okei.
men kva med spm mitt daaaaaaaaa
Nå kommer sikkert Gunnhild til å leke hard to Get tilbake, også kommer Luna til å tro at G ikke liker henne likevel. Uff, dette er vanskelig ass
Var det et hint om at vi også skal legge henne til, at Luna poster ting på Snapchat? Kult at karakterene har så forskjellige sosiale medier, gøy å følge med på hva de gjør utenom episodene. Gunnhild burde hatt Twitter eller noe, hun sier så mye bra?
Einig! ?
Jeg tenkte det samme,så la henne til på snap. :)Håper hun poster noe der!
Smart å legge ut snapnavn, kommer sikkert til å bli addet av hundrevis. Eller kanskje det var det som var meningen? ?
Luna legger til folk på snap i hvert fall??
Gunnhild! Hei.
Yey
Lost me hvis det er enda et sted jeg må ha konto for å følge med.
Det finnes en gunnhildkvam på snap også, er det meningen at vi skal legge til begge?? I dont understand!??
Hadde vært utrolig gøy hvertfall, de kunne kanskje ha postet det her på siden hvis de sendte hverandre snapper. Ikke alle har Snapchat
Ja, håper de poster snappene! Men hadde vært gøy om man kunne ha mulighet til å følge de begge på snapchat også ?
Tenk om det er feil Gunnhild, også får en intetanende person en hel hær av fans i innboksen?
Hadde vært gøy??
I’ve been listening to Weak heart by Zara Larson on repeat the whole, thinking about Lovleg. Feel like the song describes Gunnhilds situation pretty good. Someone should make a edit about Lundhild with that song?❤️
Tror Gunnhild er lei seg nå, hun ville vanligvis ikke bare sagt OK. Tror hun kommer til å være like fraværende som Luna nå, får bare håpe at Luna forstår at hun er i ferd med å miste en fantastisk bra jente?️?❤️
Men Gunnhild er en litt vanskelig nøtt å knekke, fordi det er ikke alltid hun svarer langt eller bruker emojis! Tror ikke hun nødvendigvis er lei seg, kanskje hun ikke vet helt hva hun skal si…❤️ Gunnhild er også veldig drømmende og «svevende», akkurat som meg, så jeg hadde sannsynligvis svart noe lignende selv, hvis jeg i det hele tatt hadde klarte å svare…
jeg tror hun heller vil virke ikke desp og for mye
Har lagt begge til, i håp om oppdatering! Er så spennende
Hvorfor er Lasse fortsatt med i karaktergalleriet? Tror dere han gjør comeback?
Sarah skal tydeligvis bli med Gunnhild hjem på vinterferie, så kanskje noe skjer da..
Hadde vært gøy om Luna var med hjem i vinterferien også, da haddd de blitt nødt til å finne ut av hvor de står. Foreldrene vet jo hvem Sara er, men hvis G skal presentere Luna måtte hun ha sagt:
1. Dette er venninna mi
Eller
2. Dette er kjæresten min
Men man kan kanskje ikke skyndte slike ting, vi får smøre oss med tålmodighet og se hvordan det går. Er uansett bare glad for at Luna og Gundhild er i kontakt edru og at de kanskje er på vei til å begynne å møtes❤️??
Er der nogen, som har påpeget at månenytår faktisk er i gang i denne måned? Ved ikke, om det Også har noget at gøre med Luna..?
Luna svarer ikke på spørsmålet med vilje. Spiller spill. Orker ikke sånne personer
Første opdatering på Lunas snap story ?
ELSK
Dalis maleri The persistence of memory. Rennende klokker. Vi som venter? Litt dyster/tomt landskap med tiden som holder på å renne ut i sanden? Og Luna som ligger der, venter? midt i bildet? Øyevipper på steinen.
Og hun la nettopp ut snap 🙂 Ser ut til at vi må følge med her.
Men hva med G? Er det hu som er Gunnhildkvam?
Luna legger ut på story ?❤
«De smältande klockorna sägs symbolisera tidens flykt medan man drömmer»
Vad har du i hjärtat, Luna? Vad är dina tankar? Flyr du något minne?
Lovleg er de beste på alt! Elsker at karakterene svarer på Instagram, har storys og at man kan legge dem til på snapchat/Facebook/instagram osv! Det føles så sykt ekte! Bra jobba P3 ??
Har du lagt dem til på facebook også??
Jeg har prøvd, men godtar ikke der da! Hehe. Men de finnes ?
Jeg har ikke en smartphone! ??????
Alt legges ut her;)))
Kan me ver så snill og ha ein sesong med Kristene Peter?❤
Leser gamle kommentarer og koser meg? For en tid det var!