Pappa 💘 >

11:23

Pappa:
Da rekner eg med du blir på Sandane?
Gunnhild:
Ja sorry! Noko kom opp så eg måtte bli.
Pappa:
Det skjønner eg jo. Så lenge alt går bra. ?
Gunnhild:
Alt går bra!
Pappa:
Da køyrer eg frukost på senga i morgon.☕️??
Gunnhild:
Hmm?
Pappa:
Til mor di.
Gunnhild:
Ja. Bra!

8 kommentarer

  1. I sin egen verden

    Noko kom opp…

    Jepp.

    7
    • hehe

      Ville heller sagt … nokon kom opp 😉
      Evt nokon kom …
      🙂

      11
  2. Men hvad med Sara!!!

    Det er vigtigt, for hun er vant til at blive svigtet.

    5
    • Vinterferie

      Det er vel ikke vinterferie helt enda…?

      2
      • Lycra

        Neida, vinterferien starter i uke 8, men faren til Gunnhild lurte på om hun kom hjem i helga slik at de fikk treffes før han og moren hennes drar til Bergen i vinterferieuka ☺️

        1
    • Vinterferien

      er i veke 8

      1
  3. ?

    Hennes föräldrar kommer ta det så chill är jag helt säker på.

    4
  4. Bjørkelyd

    Usikker på om det er kommet fram i kommentarane under andre oppdateringar. Men, første gong Gunhild og Luna ser kvarandre er klippet «vener på eigne premissar» som er det tredje klippet i sesong ein. Anbefalast å sjå igjen. Det var nesten så Luna var den fyste Gunhild tok kontakt med sjøl på skulen, men så feiga ho ut.

    10