75 kommentarer

  1. Første fisen i forholdet

    Hahahahahah ååeh Gunnhild!!! Herregud er det mulig å være så søt, jeg ler høyt

    58
  2. siri

    LOL relatable content

    49
  3. Salty

    Ååååååååh! Gunnhild ass! <3

    9
  4. relatable

    Herregud klarte å vekke venninna mi fordi jeg lo så høyt, hahahahh dette er så cute og typisk Gunnhild. Elsker at Luna også lo av det

    32
  5. Humor

    HAHAHAHHA er det mulig?? Elsker dette!!

    15
  6. Elsker nattklipp

    Altså, kan godt være fordi jeg er overtrøtt men dette er noe av det morsomste jeg har sett på lenge. Er det mulig å være så søt og morsom på samme tid? HAHAHAHAHA??

    39
  7. Mer humor

    Dette kaller jeg kvalitetsunderholdning ❤️ Hahaha, nå lo jeg faktisk høyt

    32
  8. .

    hahahaha åha. we’ve all been there

    23
  9. Har ikke ord

    Hahahahah❤️?

    10
  10. Fantastisk!!!

    Hhahahahaha???

    10
  11. GT

    Aaah herregud, så vondt og hysterisk og relaterbart på same tid! Og er det berre meg, eller kjem det prompegrafikk når ein hjartar klippet? 😀

    29
  12. Elsker dem.

    That’s it. That’s the comment.

    12
  13. Hell to the yeah et nattklipp!

    Haha, dette var ikke det jeg forventet. Men hvor er de søte.

    16
  14. Døøøøør!

    Hahaha! Jeg er Gunnhild hver jævla natt!! ?? kunne ønske jeg hadde en Luna i denne situasjonen! ? GUNNHILD❤️❤️ Om du var min så skulle du ha fått prompa så mykje du ville under dyna. ?? Eg hadde faktisk likt deg meir og meir for kvar prutt??

    22
  15. Caroline

    Hahaha, hun kunne gått på do, men gikk ut istedet. Gunnhild er fantastisk, også når hun fiser ?

    24
  16. q

    skjønte ikke helt

    2
    • L

      …hade du inte ljudet på? :’D

      12
  17. Hahaha

    «Eg ser på stjernene» ?
    Var no også ei årsak…
    Såg ikkje ei einaste stjerne eg, berre måne ?

    25
  18. Hvordan får de det til?

    Disse som står bak Lovleg…..
    Får til og med en fis til å fremstå som romantisk ?

    47
  19. ???

    Klipp som dette ødelegger en god story. Ærlig talt! De går på videregående, ikke i barnehagen..

    2
    • ?

      hva mener du, man promper jo hele livet, helt umulig å unngå? har ingenting med modenhet å gjøre, og ingenting galt m litt humor

      16
    • hmm

      I thought the clip was cute and relatable regardless of age.

      19
    • Alle klipp er ikke for at noe stort skal skje i en story

      Jeg er uenig med deg «???», jeg synes dette klippet viser øyeblikk hvor kjæresteparet blir bedre kjent med hverandre, og Gunnhild er i en klein situasjon som folk kan relatere til. Jeg synes dette klippet var sjarmerende??

      38
    • L

      Hmm, i barnehagen hade de pruttat i kapp och skrattat hjärtligt åt det. Barn blir inte generade för sina kroppsfunktioner, det är det vuxna, eller nästanvuxna, som blir! Jag minns fortfarande när jag som 19-åring hade sovit med en ny pojkvän för första gången, och väckte både honom och mig själv med en jättefis… gick omkring i flera år och tyckte att det var pinsamt! 😀

      31
      • ???

        Sikkert mange som har opplevd sånt, men det har null og niks i en tv-serie å gjøre, for det er skikkelig uinteressant.
        Skulle ønske serieskaperne bestrebet seg på å fortelle noe øed litt mer substans rett og slett!

        1
      • .

        De bestreber seg på å fortelle noe ekte. Dette er ekte, og noe de fleste med ny kjæreste kjenner seg igjen i.

        26
      • ^

        Så drap og andre grusomme ting kan skje i tv-seriar (game of thrones foreksempel) og det er helt ok, men ein fis er forbudt? Neei. Ha litt humor da.

        27
      • Vårin

        Det ER jo nettopp dette som har noko i ein TV-serie å gjere. Dette er noko av det mest realistiske eg har sett nokon gong.
        Berre Lovleg kunne klare dette ???

        33
      • Einig

        men samstundes ser vi korleis Luna gong på gong klarer å sette Gunnhild i ein pinsam situasjon.

        3
    • RELEVANT

      Dette er veldig relevant for mange kjærestepar. Folk synes det er rart å sleppe en fis foran kjæresten for første gong. Synes dette klippe var utuleg morosamt og mjukna opp den spenninga som har vert i serien den siste veka!

      40
    • Clox

      Det der er jo sjukt relaterbart! Å prompe i starten av eit forhold er ei stor greie. Kjempebra klipp!

  20. ¥

    Skjønte Luna at Gunnhild egentlig gikk ut for å prompe?

    3
  21. Blessed

    Omg kan vere eg er treig men oppdaga nettopp at på profilar, når du trykker på den notatblokka på Gunnhild, så kjem det opp mange notater frå Gunnhild sin telefon! ELSKA DET

    12
    • Notatene

      De har vært der helt fra starten av sesong 1

      11
    • L

      Varje dag hoppar det nån ny på tåget… välkommen! 🙂

      19
    • Robbie

      Jeg ser ikke den notatblokka. Må man være på insta for å se den?

      1
      • Steff

        Det er kun på telefon at du kan se notater

        3
      • Ikke nødvendigvis

        Hvis du gjør nettleser vinduet lite og smalt kan du se de på PC også

        1
      • Eller

        Eller hvis du zoomer inn, slik at skriften blir veldig forstørret, så dukker notisblokka til slutt opp under Gunnhilds profil.

        1
      • oi

        shitt hvordan sykt d funket faktisk

        1
  22. Omggg

    læg mærke til sengetøjet. G sover med L’s ternede tæppe, og L sover med G’s blomstrede dyne ???

    20
  23. sara

    Dette er det kleineste noensinne

    2
  24. Mie

    Gunnhild: kler på seg og går helt ut av huset for å fise, så hun kan gjøre det i fred. ?

    Også Gunnhild: har stort hus på stor tomt,men stiller seg opp rett under soveromsvinduet og fjerter der,slik at Luna kan høre det allikevel ???

    35
    • Veldig godt poeng!

      Hundre andre stader som hadde vore betre enn dette..
      Og Luna: overgår seg sjølv i å invadere personleg rom.
      -Kanskje Luna ikkje skjønte kva Gunnhild dreiv med?
      -Jo det gjorde ho.

      2
  25. V

    FEELS.

    2
  26. HAHA

    Zoom inn å se på trynet til Luna!!!! Hahahahahahah dør!!!!

    3
  27. Hahaha

    Bland det jobbigaste man är med om, så jävla relaterbart! Har också tagit till drastiska situationer för att undgå det oundvikliga xD

    12
  28. ✨✨✨

    Älskar att ramen på loppet är stjärnor!!!

    9
  29. Juliane

    Ekke de søte så veit ikke jeg altså❤️Er i ferd med å bli en av de beste seriene jeg har sett på norsk tv!
    Slår skam sesong 2 rett ned i støvlene…

    34
  30. Sara?

    Sara, skjønneste Sara, hvor er du?
    Nå må det komme en chat eller et klipp eller noe. Håper hun har det bra..

    – C.

    25
    • Caroline

      Det er over 8 t siden jeg skrev dette, og ingenting har skjedd. Kanskje i natt eller i morgen da?

      6
  31. Mer mer mer

    Mer mer mer trenger mer

    16
  32. ?

    Så många gånger jag legat vaken med ont i magen och bara längtat efter att fisa… helt sjukt. Mer fisar åt folket!!!

    14
  33. H

    Jeg må være den eneste, men jeez Gunhild er jo bare irriterende og mærkelig. Kan ikke forstå at så mange kommentarer går på at hun er sød og skøn. Hvis jeg havde kendt hende i skolen, havde jeg nok heller ikke brudt mig om hende.

    4
    • T

      Hej Torstein!

      24
      • ?

        ??????

        7
    • ?

      Hvorfor er Gunnhild irriterende?

      5
      • H

        Hvorfor er hun sød og skøn?

        Hun er irriterende i hele sin facon. Måden hun prikkede pigen på skulderen på til festen. Måden hun kom og sagde “you have a guest” til Luna på skolen. At hun går udenfor for at slå en fis. Hun prøver for hårdt hele tiden, samtidig med at hun virker alt for selvfokuseret.

        1
      • Aspim

        Gunnhild er ofte usikker i sosiale situasjonar. Eg oppfattar det sånn at ho har litt tøysete fakter for å kamuflere usikkerheita i ein spøk. Når ho føler seg trygg oppfører ho seg plutseleg meir «normalt». Der H ser «irriterande», ser andre «herleg uperfekt», endeleg ein hovudperson som ikkje har ein god punch line på lur heile tida, som ikkje veit heilt kva ho driv på med i livet sitt.

        9
  34. ?

    What does skjønnast mean in that context?

    3
    • G

      The cutest/the lovliest 🙂

      3
  35. Spent

    Håper på noe gøy imorgen!

    10
  36. ?

    Hvorfor kommee videoene så sent i det siste?

    4
  37. Emil

    Bur dåke på ekte på sandane??

    • L

      Vem pratar du med? 😀

  38. Alie

    S tjerneklart er det jo akkurat ikke, men
    K jæreste-fis-testen ble bestått
    J a, alt er så perfekt nå, at jeg
    Ø nsker det hele kunne slutte like godt
    N attens prinsesser
    N yter romantikken, ja
    A lt er til stede for happy ending…. men
    S ara da?* stakkars sara….
    T ror rivåtsjen må fortsette framover igjen….

    *(og Ivar, Peter, Torstein, Alex&Jo….og Grete&Per…?)

    6
    • Rivåtsj-fan

      Haha, så bra 🙂 .
      Lurte veldig på hvorfor du nevner Grete og Per, (om du har glemt hva Tina og David heter….. !?!)

      Men skjønte jo litt mer etter å ha lest kommentar fra vinkel på forrige klipp…. ?
      (henger visst litt etter …..?)

      5
      • Ingrid

        Skjønte heller ikke referansen til Grete og Per. Så takk rivåtsj-fan som påpekte at Vinkel skrev kommentar på forrige klipp! Nå gir det mer mening

        3
    • Alie @ Rivåtsj-fan og Ingrid

      Sånn helt ærlig er jeg nok mer opptatt av å følge Tina & David videre, enn Grete & Per, bare så det er sagt ?

      3
      • Ingrid

        @Alie, kan si meg enig i det! Er så mange uløste historier jeg er så nysgjerrig på

        1
  39. Vinkel

    Alex ville prøve å skrive eit musikkstykke om det, men hadde hittil ikkje fått det til. Det skulle handle om å kunne vere seg sjølv, heilt naturleg og uparfymert. Ikkje noko fake. Ingen hemmelegheiter. Og oppleve å bli tolerert som den ein er. Ja, meir enn tolerert.

    Om han hadde klart å uttrykke seg i musikken, ville han kanskje kome over saknet.

    Han las det siste postkortet frå Jo for sikkert hundrede gang. No var det fleire veker sidan han fekk det. Kanskje det ikkje kom fleire. Det gjorde vondt å tenke på. Alex tok eit djupt drag av jointen, lente seg tilbake på senga og let att augo. Lot tankane vandre tilbake i tid.

    «Kven tenker du at eg er, Jo?»
    Hjertebank. Usikkerhet.
    «Du er den skjønnaste personen eg nokon gong har møtt»
    «Skjønnaste..?»
    «Ja. Tankane og ideane dine, måten du går på, smilet ditt, dei gode klemmane dine… eg likar deg så veldig, veldig godt. Du lyser opp livet mitt»
    «Men eg har jo fortalt deg om det mest skamfulle. All driten. Det er ikkje noko skjønt ved det..»
    Blikk i golvet. Sveitte hender. Den ekle kjensla.
    «Tenk deg ei krukke av leire, Alex. Med eit lys inni. Hvis krukka er perfekt og heil, er det ingen som ser lyset. Og i alle fall ikkje om ho står i solskin heile tida»
    «Kva meiner du..?»
    «Ei krukke med sprekker er betre. I ei slik uperfekt krukke, med skår og manglande bitar; der blir lyset synleg. Og jo meir stummande mørkt det er rundt, jo meir strålande blir lyset for alle som er i nærleiken».
    «Wow.. kom du på det der heilt av deg sjølv?»
    «Nix. Henta det frå bibelen»
    Latter. Venskapleg knuffing.
    «Jo! Du har aldri eigne idear!»
    «Treng ikkje det; for du har jo så mange!»
    Knuffingen som går over i ein varm, lang klem.
    Klumpen i magen som smeltar utover som ei bylgje av varme.
    «Fritt for å vere med deg resten av livet»
    «Fritt for det»

    12
    • Alie

      Og fritt for at det må bli Alex og Jo resten av livet (hvertfall i mitt hode og hjerte ❤)

      3
    • Ingrid

      Om vi bare hadde hadd fått en ekstra sesong av Lovleg til å lære mer om karakterene. Takk Vinkel for å la oss drømme oss bort i nye historier!

      4
    • Love is in the air

      Morsomt å kjenne igjen replikker fra andre Lovleg-klipp. Du setter sammen elementer vi kjenner fra før i nye sammenhenger. Jeg spiller scenene på min indre kino og kjenner bølger av varme. Elsker Alex❤️

      5