Luna dares Gunnhild to go out and explore the city in the middle of the night. Once they leave the house she admits she knows about a party they can go to. It turns out that Luna’s friend Billie is at the party. G asks her why she didn’t tell her but L doesn’t reply. Also some dude doesn’t believe that G is L’s girlfriend.
Gunnhild
Thank you so much for explaining!
?
Så Luna tekster med Billie nattestimes fra Gunnhild sitt soverom da
L
Det er da ikke uvanlig å tekste med venninna si når man kjeder seg/ikke får sove 🙂
S
Billie er ikke en helt nøytral venn å tekste med i natta
?
Kva slags lureri e ditta? Såg Bille sov litt tidlegare, før klippet… hmmm ugler i mosaa
Men spent på ka som skjer etterpao, må kome eit skikkelig fæstklipp
Gunnhild bad ass!
Gunnhild er jo i ferd med å bli skikkelig bad ass. Bra!
Caroline
Hey, whaaat! Gunnhild takes control.
Forresten: Sara liker ikke lenger bildet som Gunnhild la ut, det «hjartebank». Hun har trykka «unlike». Kan det bety noe?
Savner Sara:(
'~'
Ånei 🙁
Sara liker bildet
Sara har ikke trykka unlike nei. Sjekka akkurat, og hun liker fortsatt bildet så vi kan ta det helt med ro tror jeg.
åja
haha sorry, jeg søkte opp navnet hennes, men det kom ikke opp
S
Hun liker det ikke lenger hos meg heller…
.
Liken blir «borte» i mengden, hvis man følger Sara kommer det opp at hun liker det, men hvis man bare søker opp uten å følge henne så kommer det bare mange andre Sara-brukere
:)
Okei, da tok jeg heldigvis feil! Men syns det er rart at vi ikke har fått noe klipp, chat eller ikke aner hva som skjedde like før Gunnhild og Sara dro hjem til henne. Er en hel sekvens som er uklar! Må komme noe snart. Kanskje Gunnhild ringer Sara etterhvert, hvis det blir drama på festen..
ups
Gunnhild og Luna* mente jeg
Anonym
Hvorfor er det alle er så interreseret i Sara og hvad der skete med hende?
Synes det virker meget naturligt at Gunnhild tilbringer tid sammen med sin kæreste og tvivler på at Sara ville med når hun tydeligvis ville være i vejen.
Vårin
Fordi Sara og Gunnhild hadde ein avtale? Fordi ho berre drog fra Sara og tok med seg Luna i staden. Hadde eg vore 16 så hadde eg vore skikkeleg skuffa over venninna mi. Snakk om å vere second best!
Lunnhild
Det står at hun fortsatt liker det nå:)Sjekka akkurat!
F%&Ck
Luna har tekstet m Billie, bygda har ponni-fordommer mot Gunnhild, nå blir det kleint.
Salty
Dette kan gå så jævlig i alle mulige retninger, er ikke emosjonelt utstyrt for sånt midt på natta!
.
Er det nå Gunnhild tilfeldigvis møter eksen sin og det blir dobbelt så kleint? Også prøver hun å gjøre Luna sjalu ? er 90% sikker på at Luna og Billie har vært kjærester og det fortsatt er «noe» mellom dem, som Gunnhild legger merke til
?
Lasse sover. I alle fall foreløpig.
oh boy
I’M SO FUCKING SCARED !!!!!!!!!!
Ok
Å bli vekket midt på natten og trukket til en fest … Kan ikke forestille meg noe verre.
K
Sjæl.
You go girl!!
Jag blev också lite svartsjuk men Gunnhild äger det här. Snälla låt inte något hända som kommer göra henne ledsen!
Alt kan skje
Lurer på hvorfor det fortsatt er bilde av Lasse? Kommer han til å komme inn i sesongen igjen??
Lasse
Håper ikke det, synes han virker litt kjedelig…og tilhører fortiden liksom??♀️Menmen, vi får se
?
Jeg er litt sliten av å alle er overrasket over Luna og Gunnhild’s greie.
Mie
Og jeg som trodde vi skulle få et magisk nattevandringsklipp. Også fikk vi Billie på fest! ?Skuffa!
åå
enig! Hadde sett for meg det søte klippet men neida selvfølgelig måtte billie komme, og fest..
Hjelp
Er det berre meg, eller er det flåger som sprer seg på skjermen min? Holdt nesten på å kaste pc-en ut glaset
Men alltså...
…vad gör Billie på en fest i Gunnhilds hemstad? Billie kommer väl inte därifrån? Är inte det väldigt sammanträffande?
Alie
Vi stikker på fest! Blink-blink.
Ikke noe «vil du bli med?» -nei, jeg vet best!
Stjerneskudd i natten setter stemning
To glade jenter, alt som normalt
Ingenting kan gå galt,eller
Kanskje Gunnhild mister hemning, og
Kommer til å fucke opp alt?
Et kjent ansikt: Billie – og
Romantikken bare falt!
Føler usikkerheten
Gunnhild vil så gjerne please Luna og går over sine egne grenser. Hun har sikkert aldri stukket av mot foreldrenes vitende og vilje før. Det byr henne også imot å møte folk fra sitt «tidligere liv». Likevel gjør hun det, og det er fordi Luna presser henne.
Mie
Ja, det er faktisk ganske vondt å se på. Lett å la seg rive med når man er forelsket, og Luna har en sterk vilje. Lurer på om Luna ikke helt forstår hvordan det har vært for Gunhild å vokse opp der uten folk å henge med,og med et teit ponnidildorykte på seg. Ikke bare bare å dukke opp på en fest,som om man alltid har hørt til.
Det er så rart at Luna ikke sier noe mer om den festen enn hun gjør,og at hun ikke forteller at Billie er der! Ganske dårlig gjort.
Men Luna kjenner først og fremst Gunnhild som den hun er på Sandane,og der har hun jo flere venner og er på fest en god del,virker det som ?
Alie
Tror nok vi er enige, men jeg tenker litt på at det ikke Luna som presser Gunnhild, hvertfall ikke bevisst – det er Gunnhild som føler seg presset av Luna. De ser så forbi hverandre at jeg blir småsprø!
Men billie sover jo?
Hun er vågen nu.
Bor gunnhild så tæt på skolen?
Barneskolen
Can someone explain what just happened
Yes someone please
Luna dares Gunnhild to go out and explore the city in the middle of the night. Once they leave the house she admits she knows about a party they can go to. It turns out that Luna’s friend Billie is at the party. G asks her why she didn’t tell her but L doesn’t reply. Also some dude doesn’t believe that G is L’s girlfriend.
Thank you so much for explaining!
Så Luna tekster med Billie nattestimes fra Gunnhild sitt soverom da
Det er da ikke uvanlig å tekste med venninna si når man kjeder seg/ikke får sove 🙂
Billie er ikke en helt nøytral venn å tekste med i natta
Kva slags lureri e ditta? Såg Bille sov litt tidlegare, før klippet… hmmm ugler i mosaa
Men spent på ka som skjer etterpao, må kome eit skikkelig fæstklipp
Gunnhild er jo i ferd med å bli skikkelig bad ass. Bra!
Hey, whaaat! Gunnhild takes control.
Forresten: Sara liker ikke lenger bildet som Gunnhild la ut, det «hjartebank». Hun har trykka «unlike». Kan det bety noe?
Savner Sara:(
Ånei 🙁
Sara har ikke trykka unlike nei. Sjekka akkurat, og hun liker fortsatt bildet så vi kan ta det helt med ro tror jeg.
haha sorry, jeg søkte opp navnet hennes, men det kom ikke opp
Hun liker det ikke lenger hos meg heller…
Liken blir «borte» i mengden, hvis man følger Sara kommer det opp at hun liker det, men hvis man bare søker opp uten å følge henne så kommer det bare mange andre Sara-brukere
Okei, da tok jeg heldigvis feil! Men syns det er rart at vi ikke har fått noe klipp, chat eller ikke aner hva som skjedde like før Gunnhild og Sara dro hjem til henne. Er en hel sekvens som er uklar! Må komme noe snart. Kanskje Gunnhild ringer Sara etterhvert, hvis det blir drama på festen..
Gunnhild og Luna* mente jeg
Hvorfor er det alle er så interreseret i Sara og hvad der skete med hende?
Synes det virker meget naturligt at Gunnhild tilbringer tid sammen med sin kæreste og tvivler på at Sara ville med når hun tydeligvis ville være i vejen.
Fordi Sara og Gunnhild hadde ein avtale? Fordi ho berre drog fra Sara og tok med seg Luna i staden. Hadde eg vore 16 så hadde eg vore skikkeleg skuffa over venninna mi. Snakk om å vere second best!
Det står at hun fortsatt liker det nå:)Sjekka akkurat!
Luna har tekstet m Billie, bygda har ponni-fordommer mot Gunnhild, nå blir det kleint.
Dette kan gå så jævlig i alle mulige retninger, er ikke emosjonelt utstyrt for sånt midt på natta!
Er det nå Gunnhild tilfeldigvis møter eksen sin og det blir dobbelt så kleint? Også prøver hun å gjøre Luna sjalu ? er 90% sikker på at Luna og Billie har vært kjærester og det fortsatt er «noe» mellom dem, som Gunnhild legger merke til
Lasse sover. I alle fall foreløpig.
I’M SO FUCKING SCARED !!!!!!!!!!
Å bli vekket midt på natten og trukket til en fest … Kan ikke forestille meg noe verre.
Sjæl.
Jag blev också lite svartsjuk men Gunnhild äger det här. Snälla låt inte något hända som kommer göra henne ledsen!
Lurer på hvorfor det fortsatt er bilde av Lasse? Kommer han til å komme inn i sesongen igjen??
Håper ikke det, synes han virker litt kjedelig…og tilhører fortiden liksom??♀️Menmen, vi får se
Jeg er litt sliten av å alle er overrasket over Luna og Gunnhild’s greie.
Og jeg som trodde vi skulle få et magisk nattevandringsklipp. Også fikk vi Billie på fest! ?Skuffa!
enig! Hadde sett for meg det søte klippet men neida selvfølgelig måtte billie komme, og fest..
Er det berre meg, eller er det flåger som sprer seg på skjermen min? Holdt nesten på å kaste pc-en ut glaset
…vad gör Billie på en fest i Gunnhilds hemstad? Billie kommer väl inte därifrån? Är inte det väldigt sammanträffande?
Vi stikker på fest! Blink-blink.
Ikke noe «vil du bli med?» -nei, jeg vet best!
Stjerneskudd i natten setter stemning
To glade jenter, alt som normalt
Ingenting kan gå galt,eller
Kanskje Gunnhild mister hemning, og
Kommer til å fucke opp alt?
Et kjent ansikt: Billie – og
Romantikken bare falt!
Gunnhild vil så gjerne please Luna og går over sine egne grenser. Hun har sikkert aldri stukket av mot foreldrenes vitende og vilje før. Det byr henne også imot å møte folk fra sitt «tidligere liv». Likevel gjør hun det, og det er fordi Luna presser henne.
Ja, det er faktisk ganske vondt å se på. Lett å la seg rive med når man er forelsket, og Luna har en sterk vilje. Lurer på om Luna ikke helt forstår hvordan det har vært for Gunhild å vokse opp der uten folk å henge med,og med et teit ponnidildorykte på seg. Ikke bare bare å dukke opp på en fest,som om man alltid har hørt til.
Det er så rart at Luna ikke sier noe mer om den festen enn hun gjør,og at hun ikke forteller at Billie er der! Ganske dårlig gjort.
Men Luna kjenner først og fremst Gunnhild som den hun er på Sandane,og der har hun jo flere venner og er på fest en god del,virker det som ?
Tror nok vi er enige, men jeg tenker litt på at det ikke Luna som presser Gunnhild, hvertfall ikke bevisst – det er Gunnhild som føler seg presset av Luna. De ser så forbi hverandre at jeg blir småsprø!