Varm i hjartet av å få bekrefta at Gunnhild brukar tid med Sara.
Regnbuen
Det er bra at Luna og Gunnhild ikke alltid henger sammen og kan være hver for seg og sine venner, men tenker noen kommer til og overtenke disse meldingene hvis jeg kjenner karakterene og seerene rett..?
Helt rigtigt
Og jeg indrømmer gerne, at jeg er en af dem som overtænker. Jeg føler, at intet her er tilfældigt og alt har en underlagt betydning… Så disse meldinger fik mig til at tænke «Er dette begyndelsen på, at Gunnhild og Luna er ved at drive fra hinanden?» Ville ønske jeg kunne slappe mere af og bare nyde det. ??
Lauget
…er stengt. Det er søndag! Gå på Mona Lisa i staden.
Æøå
???
Ellie
Håper vi får video der Sara åpner seg for Gunnhild. Det er ikke bra for henne å drukne følelsene i vaskemidler og gummihansker uten å være ærlig med bestevenninnen sin om seg selv. Jeg tror Sara kan ha godt av å fortelle noen om familiesituasjonen sin ❤️
Men nogen gange har man brug for at blive set
Sara har jo tydeligt vist at hun glædede sig til at holde ferie med Gunnhild, at hun værdsætter hende som veninde, og at hun var skuffet over at deres ferie sammen blev aflyst. Hun har to gange skullet holde ferie med sin far, men han skulle noget andet, og hun har sagt, at hun har haft det kjipt.
Så hvor meget mere skal hun åbne sig uden først at blive spurgt og catered lidt for?
Elin
Sara hadde hatt godt av å åpne seg, men skjønner godt at hun ikke gjør det. Synes Gunnhild er en dårlig venninne som seriøst ikke ser saras problemer.
Mam
Så søtt
?
Er snappen til Luna (karakteren) fake eller ekte? «Lunaoksnes»
Lunaoksnes
Det er nok noen i produksjonen som styrer den, akkurat som insta-kontoene og Messenger-meldingene. Og btw, så prøvde jeg å sende snap til Luna for noen dager siden, og da åpnet «hun» den??
Godt Luna
Hvad enten hun er bevidst om det eller ej, så er det virkelig godt at give dem lidt «kvalitetstid» alene.
Caroline
Hurra! Beste oppdateringen på lenge
Snap
Har Luna, Gunnhild og Sara Snapchat brukere?
S
Luna heter lunaoksnes på snap hvertfall, men jeg tror ikke vi har fått vite hva brukernavnene til G og S er enda.
?
Legger Luna sin Snapchat bruker ut noe?
.
Ja, hun la ut noe for ikke så lenge siden
Åååååå
Elsk!!!!!
Hm....
…. jeg tenker…. skal det ikke bli noe mer drama etterhvert nå? Kanskje Billie overtyder Luna om at Gunnhild og Sara er noe mer enn bestevenninner (i typisk Billie-stil), så blir luna sjalu også har vi det gående igjen….
Lunhild?
Liker det dramafritt jeg
Anonym
Hvad er “typisk Billie stil”?
Vi ved ikke rigtig noget om Billie, og det vi ved ser vi gennem Gunnhild, som er en jaloux kæreste
liker drama
Hadde vore litt kjedelig visst det kun hadde vore kos og chill, man trenge litt drama synst eg ? gleda meg til neste episode ✨
Who is she
Luna ser ut som det jenta fra «who is she» vine i dette snapen lol
Snapchat til Luna er fake?
Jeg lå til Luna på Snapchat og der har hun bit emoji.. men her viser hun som rød og det betyr at hun ikke har bitemoji.. føler det skurrer litt hvis ikke screenshotsene er fra et annet tidspunkt før hun lagde bitemoji..
?
Samma det vel
hm rart
men den er jo fake uansett eller ikke fake men ikke i virkeligheten for d er jo trossalt bare en serie liksom de er ikke ekte personer uansett men d er litt rart ja
Fake
Fake som i ikke relatert til serien.. at det er en fan som driver den.. var det jeg lurte på men såg nå at den hadde snapstory som virket ut som kom fra selve programmet
Designstudent
For å få den til å se ut som Snapchat så er det laget et bilde hvor de har lagt til den liken sånn at vi kan se bildene de «sender» til hverandre ? Vanskelig å få det til å se 100 % riktig siden Snapchat har så mange funksjoner og er i forandring hele tiden ? Syntes det er veldig bra gjort til å få det til å være «ekte» ❤️
Takk
Wow det visste jeg ikke.. jeg har gått glipp av mye
Heldige Gunnhild
Nå er alt ok med både venninna og kjæresten
Alie
Ja, vil bare trykke på «freeze-knappen» så kunne det vært sånn forever… Men har tenkt så mye på dette, hvis det hadde sluttet slik som her…. så tror jeg faktisk Lovleg kanskje hadde blitt tilbakelagt og arkivert sammen med «alle andre» serier jeg har sett. Det er noe med disse følelsene som kommer videre nå, sånne følelser som vi vanligvis ikke snakker så mye med andre om (for mitt vedkommende hvertfall). Og så befriende høre andre tenke høyt i kommentarfeltet akkurat det samme som jeg føler. Samtidig så godt å kunne henge disse følelsene på noen rollefigurer, om det så er Sara, Gunnhild, Luna eller noen av de andre. For vi kjenner oss så godt igjen, enten vi har det slik nå eller har hatt det slik tidligere….
Ingrid
Må si meg helt enig med deg. Karakterene er så autentiske og skuespillerne har så god formidlingsevne. Tror også det er følelsene som serien gir oss som gjør den så bra som den er!
Mie
Ja, denne sesongen er på mange måter skikkelig vond å se på,men det er det som gjør den så bra! Det,og all den fine diskusjonen og støtten som kom ut av det i kommentarfeltet. Har aldri vært borti noe liknende på nett før.
Den treffer oss,og d t kommer gode ting ut av det ❤️❤️❤️
Varm i hjartet av å få bekrefta at Gunnhild brukar tid med Sara.
Det er bra at Luna og Gunnhild ikke alltid henger sammen og kan være hver for seg og sine venner, men tenker noen kommer til og overtenke disse meldingene hvis jeg kjenner karakterene og seerene rett..?
Og jeg indrømmer gerne, at jeg er en af dem som overtænker. Jeg føler, at intet her er tilfældigt og alt har en underlagt betydning… Så disse meldinger fik mig til at tænke «Er dette begyndelsen på, at Gunnhild og Luna er ved at drive fra hinanden?» Ville ønske jeg kunne slappe mere af og bare nyde det. ??
…er stengt. Det er søndag! Gå på Mona Lisa i staden.
???
Håper vi får video der Sara åpner seg for Gunnhild. Det er ikke bra for henne å drukne følelsene i vaskemidler og gummihansker uten å være ærlig med bestevenninnen sin om seg selv. Jeg tror Sara kan ha godt av å fortelle noen om familiesituasjonen sin ❤️
Sara har jo tydeligt vist at hun glædede sig til at holde ferie med Gunnhild, at hun værdsætter hende som veninde, og at hun var skuffet over at deres ferie sammen blev aflyst. Hun har to gange skullet holde ferie med sin far, men han skulle noget andet, og hun har sagt, at hun har haft det kjipt.
Så hvor meget mere skal hun åbne sig uden først at blive spurgt og catered lidt for?
Sara hadde hatt godt av å åpne seg, men skjønner godt at hun ikke gjør det. Synes Gunnhild er en dårlig venninne som seriøst ikke ser saras problemer.
Så søtt
Er snappen til Luna (karakteren) fake eller ekte? «Lunaoksnes»
Det er nok noen i produksjonen som styrer den, akkurat som insta-kontoene og Messenger-meldingene. Og btw, så prøvde jeg å sende snap til Luna for noen dager siden, og da åpnet «hun» den??
Hvad enten hun er bevidst om det eller ej, så er det virkelig godt at give dem lidt «kvalitetstid» alene.
Hurra! Beste oppdateringen på lenge
Har Luna, Gunnhild og Sara Snapchat brukere?
Luna heter lunaoksnes på snap hvertfall, men jeg tror ikke vi har fått vite hva brukernavnene til G og S er enda.
Legger Luna sin Snapchat bruker ut noe?
Ja, hun la ut noe for ikke så lenge siden
Elsk!!!!!
…. jeg tenker…. skal det ikke bli noe mer drama etterhvert nå? Kanskje Billie overtyder Luna om at Gunnhild og Sara er noe mer enn bestevenninner (i typisk Billie-stil), så blir luna sjalu også har vi det gående igjen….
Liker det dramafritt jeg
Hvad er “typisk Billie stil”?
Vi ved ikke rigtig noget om Billie, og det vi ved ser vi gennem Gunnhild, som er en jaloux kæreste
Hadde vore litt kjedelig visst det kun hadde vore kos og chill, man trenge litt drama synst eg ? gleda meg til neste episode ✨
Luna ser ut som det jenta fra «who is she» vine i dette snapen lol
Jeg lå til Luna på Snapchat og der har hun bit emoji.. men her viser hun som rød og det betyr at hun ikke har bitemoji.. føler det skurrer litt hvis ikke screenshotsene er fra et annet tidspunkt før hun lagde bitemoji..
Samma det vel
men den er jo fake uansett eller ikke fake men ikke i virkeligheten for d er jo trossalt bare en serie liksom de er ikke ekte personer uansett men d er litt rart ja
Fake som i ikke relatert til serien.. at det er en fan som driver den.. var det jeg lurte på men såg nå at den hadde snapstory som virket ut som kom fra selve programmet
For å få den til å se ut som Snapchat så er det laget et bilde hvor de har lagt til den liken sånn at vi kan se bildene de «sender» til hverandre ? Vanskelig å få det til å se 100 % riktig siden Snapchat har så mange funksjoner og er i forandring hele tiden ? Syntes det er veldig bra gjort til å få det til å være «ekte» ❤️
Wow det visste jeg ikke.. jeg har gått glipp av mye
Nå er alt ok med både venninna og kjæresten
Ja, vil bare trykke på «freeze-knappen» så kunne det vært sånn forever… Men har tenkt så mye på dette, hvis det hadde sluttet slik som her…. så tror jeg faktisk Lovleg kanskje hadde blitt tilbakelagt og arkivert sammen med «alle andre» serier jeg har sett. Det er noe med disse følelsene som kommer videre nå, sånne følelser som vi vanligvis ikke snakker så mye med andre om (for mitt vedkommende hvertfall). Og så befriende høre andre tenke høyt i kommentarfeltet akkurat det samme som jeg føler. Samtidig så godt å kunne henge disse følelsene på noen rollefigurer, om det så er Sara, Gunnhild, Luna eller noen av de andre. For vi kjenner oss så godt igjen, enten vi har det slik nå eller har hatt det slik tidligere….
Må si meg helt enig med deg. Karakterene er så autentiske og skuespillerne har så god formidlingsevne. Tror også det er følelsene som serien gir oss som gjør den så bra som den er!
Ja, denne sesongen er på mange måter skikkelig vond å se på,men det er det som gjør den så bra! Det,og all den fine diskusjonen og støtten som kom ut av det i kommentarfeltet. Har aldri vært borti noe liknende på nett før.
Den treffer oss,og d t kommer gode ting ut av det ❤️❤️❤️