9 kommentarer K 7 år Ja What 7 år Hæ, skulle ikke vi få åpne? Yes 7 år Får vi klipp nå??? Ååååh 7 år Skulle ønske vi kunne se de åpna snappene omg 7 år hva skjeeer? håper på klipp?❤️ ? 7 år Sterkt hovedpersons-perspektiv og mediumet er snap! Da får vi bare gjette 😀 Skjønner ingenting 7 år Hva mener du? Får du til å se snappen? ? 7 år Nei, sendte snapper forsvinner for avsenderen. Når det er Gunnhild sin skjerm vi ser på, så er det derfor realistisk at den ikke kan åpnes. Life is surf 7 år I love Ivar. Lat Ivar blomstre
? 7 år Nei, sendte snapper forsvinner for avsenderen. Når det er Gunnhild sin skjerm vi ser på, så er det derfor realistisk at den ikke kan åpnes.
Ja
Hæ, skulle ikke vi få åpne?
Får vi klipp nå???
Skulle ønske vi kunne se de åpna snappene
hva skjeeer? håper på klipp?❤️
Sterkt hovedpersons-perspektiv og mediumet er snap! Da får vi bare gjette 😀
Hva mener du? Får du til å se snappen?
Nei, sendte snapper forsvinner for avsenderen. Når det er Gunnhild sin skjerm vi ser på, så er det derfor realistisk at den ikke kan åpnes.
I love Ivar.
Lat Ivar blomstre