23 kommentarer

  1. HOVDEBYGDA

    Er det panikk eg høyrer i stemma til Gunnhild? No går dette over styr <3 Lenge til neste ferge..

    15
  2. H

    Dette lover ikke godt…. Bliver helt bange nu!

    5
  3. Ke? Kest?

    Hæ? Hvem hva hvor var det?

    2
  4. Vero

    wtf?
    5 timer siden forrige snap, og så er det DETTE vi får?

    7
  5. Poirot

    Yep, vi hadde rett. G havnet på fest, er ikke helt edru og har mistet mobilen. Var nok ikke på konsert og kommer seg nok ikke hjem. Resten av gjengen sover. Men ikke L…

    16
    • Gunnhild

      Er med David ❤️

    • Men

      Kor får dei tak i så masse alkohol uplanlagt på random festa? Huska kor stress det var å.få tak i alkohol på den tia der ass..

      1
  6. hahha

    var ikke dette jeg har ventet på akk

  7. ey

    Billie og Alex sover nå, så det er bare Luna og Gunnhild som er på fest 02:19

    1
  8. ...

    Det er vel Luna vi hører

    4
  9. ???

    Er det Gunnhild eller Luna som snakker?? Eller en villt fremmed

    1
  10. Elise

    Ånei! Eg skjønar ikkje. Høyrest ut som ho er på ein heilt annan fest?

  11. .

    ÅNEIÅNEIÅNEI

    1
  12. Legokloss

    Hjelp, dette liker jeg ikke!!
    Nå blir jeg redd for Gunnhild. Hvor er hun? Er hun på en tilfeldig bygdefest med folk hun ikke kjenner? Vet hun i det hele tatt selv hvor hun er?
    Jeg kjenner norsk bygdekultur så godt at jeg vet at det lett skjer, men Gunnhild er 16 år!!
    Ser at bare hun og Luna er våken, så er redd de andre i bussen har kjørt uten henne. Hvor er Luna? Håper det kommer nytt klipp, så vi får vite hvordan dette går!

    3
  13. 03.30

    Gunnhild og Luna fremdeles våkne

    1
  14. Mie

    Klokka er 03:39 og Luna og Gunnhild er begge våkne. (Jeg og, forsåvidt) Lurer på hva som skjer!

    1
  15. venter..

    legger meg ikke før jeg ser at L og G også sover..

    1
  16. tyr til Alkohol.

    i sesong 2 kommer gunnhild og alkohol opp flere ganger. gunnhild ble skuffet for å ikke få lese diktet(ganske douche av bandet å vente til siste liten med å fortelle gunnhild det.) hun trøster sorgen med alkohol.

    trodde jeg aldri ville si dette men Luna er ikke bra for Gunnhild!

    4
    • Det

      er vel mer hvordan Gunhild velger å håndtere de vonde følelsene som ikke er bra for henne. Ingen andre har ansvar for det en henne selv. Det er ingen automatikk i at hun eller andre MÅ ty til alkohol ved vonde følelser.

      4
      • Handler det bare om ansvar?

        Ja, alle har selv ansvar for hvordan vi håndterer vonde følelser, men det fritar jo ikke de som gjør oss vondt fra ansvar. Luna har ikke ansvar for at G har rotet seg bort på en eller annen fest, men hun har behandlet G dårlig og såret henne flere ganger. Derfor er hun ikke bra for G.

        2
  17. Luna

    Det er Luna sin stemme

    4
  18. Luna

    Det er Luna sin stemme..

    3
  19. Alie

    N okon må ringe mobilen
    A lternativt leite etter han,
    T a å gje han til Gunnhild, for ho har
    T apt anrop.

    7